Wednesday, November 25, 2009

Harta generala a stiintelor nu vrea sa arate altfel decat fix precum galaxia noastra, Calea Lactee(imi place numele ei)






E minunat, nu? iar saitu de pe care l-am sustras marsav, se cheama cam asa ceva:


http://www.wired.com/wiredscience/2009/03/mapofscience/


asa, dupa ce mi-am facut datoriile de inhabitant bine intentionat al zonei asteia de lume "virtuala", pot sa mai zic si vreo doo cuvinte, ca doar nu ma costa, nu? nope.


pai, baietii nu ramane decat sa isi uneasca, pe segmente de harta, pe stiinte in sine, toate mintile lucitoare, stralucitoare, sau ce se mai angajeaza azi in zonele astea ale "realitatii". uniti pe zone de lucru, ma gandesc ca n-ar fi prea complicat sa le traduca pe toate, in asa fel incat orice om sa aiba ACCES la sistemul de DREPT, intelegere de plecare in domeniul ESENTEI umane, FILOZOFIE, adicatelea. si tot asa. da, asta ar presupune ca TOATA LUMEA ar avea acces la reprezentarea noastra ALCHIMICA a lumilor fictive, in care facultatile sunt de fapt forme de initiere, de setare AFECTIVA si cognitiva(deocamdata, doar, cu litere mici) SIMPLIFICARE, adica, sau KISS, adica Keep It Simple, Stupid. nu e greu, cu ceva empatie fata de oamenii "de sub voi", fata de cei incuiati la poarta kafkiana a sistemelor birocratice, legale, blabla. Se poate? eu zic ca se poate, de ce nu? :)


Apropos, a fost sau nu revolutie pasnica in Republica Moldova, ceva mai devreme? asta, asa, ca inclusiv ecranele de computer merita cate un refresh din vreme in vreme. noi de ce n-am merita-o?

No comments:

Post a Comment